şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

yasaklanmamak yasaklanmak

with 2 comments

nher şey bitmiş değil sevgili kardeşlerim, i.p. değiştirin, bir şey yapın, kablonet wordpress’i yasaklamışsa bize ne, siz beni sevin, insafsızca terk etmeyin, ama boğmayın da.

konuşmak istiyorum, ülkede olanlar her zamanki gibi miğdemi bulandırıyoror. gezi zamanlarındaki gibi twitter’a bakıyorum, bakınca da suratımı asıyorum, buna layık olmak: gökçek arınç çözümlülük erkek katiller, bok. güzel olan bir şey var mı acaba?

düzenli spora gidiyorum, oradakilere alıştım, kızın biri suyu döktü, heehhee, güldük, sonra koştuk. vücut ölçümümü yaptılar, ayakkabılarımı çıkarıp bir yerleri tuttum. yumuşak dokum yüksekmiş, yağ oranı yüksek ve vücut yaşı 31, “sabahları yumurta ye” dedi kaslı “kesinlikle başkasının pudingini kaşıklama” dedi ve yapınca mutsuz olacağım daha bir sürü başka şey. sikerlerrr.

ayten teyzeden çiçek aldım, ektim, yaşıyorlar mı yaşamıyorlar mı belli değiller, bunlar da solarlarsa gebertirim onları.

Written by şenay izne ayrildi

25/03/2015 17:26

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben okuyorum yazılarını, haber vereyim dedim. Her türlü yasağa hazırlıklıyım. Solarlarsa gebert onları, ben de öyle yapıcam bundan sonra.

    ferminadaza

    26/03/2015 at 07:21

  2. ahaaa, 1 kişiyi bulduk, kaldı 19 kişi, hoohooo. ben de hazırlıklıyım da sevmiyorum yani, ne gerek varsa. neyse. çiçekler solmaz da yaşarlarsa temmuz da kapınıza bırakacağımım, hoohohooo, emri vaki yabtım.
    sevgiler.

    şenay izne ayrildi

    26/03/2015 at 17:17


Bir Cevap Yazın

