şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

bık bik

with 4 comments

image

iş, can sıkıntısı, konuşmak istemek. iki gündür kusuyordum, ağzıma bir şey sokmadan, ev, bilmiyorum, midemi bulandıriyor. ev yemeği yapıyorum ama yiyemiyorum, psikolojik olabilir. ülke desen, yarrak. spor başıma bela oldu, gitmiyorum, aletleri kullanamıyorum, herkes bana bakayor gibi ve çok güzel bir kaç kız ve acayip vücutları ile erkekler vesaire. gitmeyince de pişmanlık ve suçluluk, boş yere verecek 600 tl m mi vardı? euro yükseldi, 2 ayda 140 tl kar eddim. bu bile midemi bulandiriyor. en yakın arkadaşım dertlerimi beğenmiyor, ona göre ben yokumum. yarın dişcide ikinci raund, inşallah para almaz. hep ben anladdim sevgili kardeşlerim siz nasılsınız acaba, müdürünüzü seviyor musunuz, ablanizi doğum günüsunde aradiniz mı, san cisco dinlediniz mi???

Written by şenay izne ayrildi

06/03/2015 07:56

yeni kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gecmis olsun.
    Ikisine de hayir. Kotu insanlari hayatimdan uzak tutmaya calisiyorum. Mudurum yuzunden sevdigimden ayrildim. Pis yarak müdür

    Jardzy

    06/03/2015 at 19:12

  2. teşekkür ederim sevgili jardzy. çalışanlar mı sorunlu müdürler mi yarrak bilemedim.
    sevgililer.
    hamiş : ağzımızı bozdular.

    şenay izne ayrildi

    06/03/2015 at 20:21

  3. Geçmiş olsun Şenay. Spor benim de başıma bela ama ben başlayamadım bile. Her yıl, bu yıl gideyim diyorum, üzerinden hızla iki-üç yıl geçiyor, böyle kararlar vere vere neredeyse kırkıma geldim. Bir de sanki şöyle bir şey var; spor yaparsam her şey düzelecekmiş gibi, nasıl battıysam artık, saçmalıyorum. Zaten benim olayım budur; hayatım boyunca hiçbir şeyi bitirememek ve hatta başlayamamak. Her neyse yahu, Güzin abla dert köşesi gibi oldu, neyse ne, bat dünya bat.

    Müdürüm yok, olsa da sevmezdim, zaten insan sevmem ben. Hah, bir tek ablamı doğum gününde -1 mart- aradım (ironideki tesadüfe bak, tanrı varsa bundan var), onda da nöbetçiydim ve gecenin bir yarısı on saat dert dinleyip kapattım.

    İnsan sevmeyip seni sevmem de fantastiko, öptüm.

    justine

    06/03/2015 at 22:25

  4. heyyy heyyy sevgili justine, yoktunuz dönmüşsunuz, lütfen arayı bu kadar açmayın diyecegim ama şartlar şurtlar, anlayabiliyorum. ablanıza da çok sevgiler.

    şenay izne ayrildi

    07/03/2015 at 08:35


Bir Cevap Yazın

