şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

saygııı duyarımmmm

leave a comment »

uuu

hastayım, evdeyim, raporluyum, konuşmak istiyorum, seda sayan izliyorum, gülüyorum, sinir oluyorum, öpüşen filmlerim var filan diyor. spora yazıldım, erkenden yatmak istemiyorum, biraz aktivite olsun, ne bileyim, bi şeyler bi şeyler, bok. aylık 100 tl, ayakkabım yok ama, eşortmanım da yok. botlarla spor yapamam, kot pantolunumun da ortası yırtık dikemem. dişçiye 250 tl bayıldım pazartesi, 37 tl’m kaldı, apartmanın hesabından para çektim, allah günah yazmasın, aybaşında yatıracağım. carson’ın ikinci kitabını bitirdim, altın gözde yansımalar, filmi de varmış, izledim, biraz abartı.

Written by şenay izne ayrildi

25/02/2015 09:05

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

