şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

mevzuu gibi

leave a comment »

tumblr_ndmatz5bLq1t7cm3no1_500

yadigar abi’nin kızı nişanlanıyor, “gel bir şeyler iç” dedi, gitmedim, dişim ağrıyor. en yakın arkadaşımın dişçisine randevusuz giddim, randevusuz almadılar, majezik içdim, geçmedi. simit yedim (2,5). veterineri gördüm bugün, pipişsizliğe alışıp alışmadığımı sordu, yalan söyledim.

kitab okuyamıyorum, suçlu hissediyorum, resim çizmeye çalışıyorum, olmuyor. hayattaki en büyük ihtirasım resim çizebilmek olabilir mi? bok.

Written by şenay izne ayrildi

31/01/2015 17:18

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

