şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

iş yer

with 3 comments

tumblr_m506qwO6Wf1rne77qo1_500

iş yerinde bok, can sıkıntısı, işlerin kesatlığı. çalışıyormuş gibi görünmek çalışmaktan daha yorucuymuş, sigara içiyormuş gibi bardağımı alıp bahçeye çıkıyorum. akşamları dişim ağrıyor, sol üst en arka, çürük. dişçiye en son gittiğimde orta okuldaydım, günlerce ağlıyordum falan filan, ankara’da dişçi var mı, geçen senelerde vardı, edirne’ye atandı, saçlarını toplayışı, ıhhhh. onun dışında birikimimi euroya yatırdım, yunanistan’da solcuların iktidara gelmesini fırsat bildim. faizler düşükken paramı borsaya yatıramazdım. şenayizneayrıldı olarak birikimlerinizi %10 risk payı ile değerlendirebilirim. hepinizi çok seviyorum, meme.

Written by şenay izne ayrildi

27/01/2015 18:49

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ankara’da dişçi var, tanıdığım herkesle birlikte aynı adama gidiyoruz.
    Birikimlerimi köpek olarak değerlendiriyorum.

    ferminadaza

    28/01/2015 at 11:30

  2. dayanamayacak gibi olursam ve adresi sizden istesem özelden mesaj atabilir misiniz sevgili fermina? birikimleriniz sene de ne kadar kazanç getiriyor, risk payı nedir, hangi aracı kurumla calisiyorsunuzzuzzuzzz?
    sevgiler.
    hamis: ne güzel, yorum yaptınız yaaa.

    şenay izne ayrildi

    28/01/2015 at 12:10

  3. Şimdiden yazayım dişçinin yerini yurdunu, belki koşarak gitmen gerekir, ben ortalıkta olmam filan.
    Birikimlerim bana tükürük ve kıl ve kaka olarak dönüyor; geçen sene merdivenden yuvarlandım, risk payımı öyle şaaptım; aracı kurum yok, direktoman bana yapışık birikimler.

    ferminadaza

    29/01/2015 at 09:44


Bir Cevap Yazın

