şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

pipişsizlik

with 2 comments

image

 

ışıkları yakıyorum, kapının önüne terlikleri bırakıyorum, evde biri varmış gibi olsun. pipiş gitti, şimdi öğretmen bir karı koca ve 8 yaşındaki oğulları ile, bir pipişe bile sahip çıkamadım, bildiniz kardeşlerim, beş para etmem.

Written by şenay izne ayrildi

02/01/2015 19:25

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. hayırlısı olsun, sevgili şenay. yeni yılda haber izlemeyi bırakmanızı diler ya da bıraktığınızı umarım. hepsi yalan; sosyal sorumluluk falanla da ilgisi yok. kişisel görüşüm elbette; sonuçta herkesin aklı kendine.

    tuulia

    02/01/2015 at 20:01

  2. bilemiyorum sevgili tuulia, yalanlara inanmak istiyorum.

    şenay izne ayrildi

    02/01/2015 at 20:08


Bir Cevap Yazın

