şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

karasızsızılık

with 2 comments

kedi

bana güzel bir şey söyleyebilir misiniz sevgili kardeşlerim, beni gazlar mısınız, yapabilirsin, edebilirsin, bu kedi çok güzel, onunla yaşayabilirsin diyebilir misiniz? öpcükkkkk, bokkkk, ammm…

Written by şenay izne ayrildi

13/11/2014 17:38

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben gerçekçi bir şekilde gazlamaya geldim.

    Kedi çok güzelmiş gerçekten, her şeyden önce bunu söylemek istiyorum. Bak olabilecek en kötü şeyleri yazıyorum;
    1. Kedi çok küçük, ergenlik mergenlik var ufukta. Kuduruk olur bunların çoğu, geceleri sen uyurken duvarlarda yürüyüp kafana atlayabilir. Gözünün içine baka baka masadan bardak düşürebilir.
    2. Balkondan, pencereden falan aşağı uçabilir.
    3. Aylık mama ve kum masrafı.
    4. Zaman zaman veteriner masrafı.
    5. Akşamları seni evde bekleyen birinin varlığı.

    Kedi kuduruk çıkmayabilir, yavruluğu geçince köşe minderine dönüşebilir, evdeki varlığını unutabilirsin.
    Her çeşit mama ve kum var piyasada, evde de pişirebilirsin, hatta haftalık pişirip dondurabilirsin.
    Ben de dahil tanıdığım bütün kedili insanlar, ilk aşılardan sonra yaydı, veteriner yüzü görmedi-görmüyor o kediler. Köpekleri mecburen iç-dış parazite götürüyoruz, salak çünkü bunlar. Kısırlaştırmak-kısırlaştırmamak meselesi var. Ben kısırlaştırma taraftarıyım, o ameliyat biraz masraflı. Ama belediye klinikleri var, bir kedimi orda ameliyat ettirdim üç kuruşa, sorun morun çıkmamıştı.
    Kedileri 2-3 gün evde yalnız bırakmak mümkün, mama-su bırakıp. Bozuluyorlar biraz, surat falan yaparlar ama mümkün yani. Birine anahtar da bırakırsın, arada kontrol eder. Kedili biriyken çok daha rahat seyahat ediyordum, köpeklerle eve yapıştım.

    Kedinin ağzında neden sahibinden.com yazıyor?

    ferminadaza

    14/11/2014 at 11:01

  2. 2 hariç yazdıklarınız çok da kötü değil aslında sevgili fermina. aslında köpek istiyorum ama o kadar hazır değilim ki, köpeğe yazık ederim gibi geliyor. uzun zamandır da kedilere bakıyordum ve ahanda bu dediğim ilk kedicik bu oldu, sahibinden.com da buldum, sahibini aradım, pazar günü buluşacağız, bakalım bakalım, allah utandırmaz inşallah.
    gaz için teşekkür ederim.
    sevgiler.

    şenay izne ayrildi

    14/11/2014 at 18:19


Bir Cevap Yazın

