şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

crayz in hafta sonu

with 3 comments

n

en son ne zaman yaşlı adam taşağı gördünüz sevgi kardeşlerim? ben cumartesi günü. varsa günahlarım temizleneyim de yepyeni bir başlangıç yapayım diye 40 kere okunmuş suyla 40 kere yıkanmak için hamama gittim, orada gördüm, beyaz ve sarkık, sakinleşmiş ve terliyor. hamamda ayıb olmazmış, mermerlerin üzerine yatıp bunu düşünüyorken. “kir çıkıyor mu abi” dedim tellağa, “hem de nasıl” dedi, halimizde olağanüstü bir şey yoktu, kirli birini ovalayan biri işte, bir yerlerde de taşak, ama gene de gülüştük.

pazar günü, sonra, hostesle buluştuk, ıııhhhhh. kaygısızlarda kültigin hostese aşıktı.

Written by şenay izne ayrildi

03/11/2014 18:10

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Önemi olduğundan değil ama şenayhanımcığım siz sanırım şenaybeyciğimmişsiniz. Ya da hamamlar benim tahmin ettiğim gibi yerler değil.
    Ne zamandır okuyorum, bir kere bile aklıma gelmedi bunu düşünmek, oha nasıl becerdin bunu yav?

    ferminadaza

    04/11/2014 at 14:42

  2. yazdım yazdım sildim sevgili fermina, yanlış izlenim bıraktıysam özür dilerim.

    şenay izne ayrildi

    04/11/2014 at 17:52

  3. Ay yok yav, ne özürü, tam tersi çok etkilendim. Bunu demek istemiştim. Vay canına, beyaz ve yaşlı ponpon nelere kadirmiş :) (Taşak yazamadı.)

    ferminadaza

    04/11/2014 at 21:17


Bir Cevap Yazın

