şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

bırak pazar

leave a comment »

 mnlk

“büyük bir amerikan şehrinde yaşarken ihtiyacınız olan şey, sizi duygulara kapılmaktan koruyacak bir kabuk ve makul bir kayıtsızlıktı.” diye yazmışmış, bunu biraz eğip büküyorum, bu kış da saul bellow kışı olacak gibi. bazı kitapları bazen saatlerce okuyabiliyorum, gerçekten okumak ama, aklımda ütü yapmak yok ve bir yerlerden soğan kokusu gelmiyor ve pipişlikten uzaklarda. bazen de günlerce bir şey okumuyorum, bir yerlerde bilgili olmanın hoş sohbet olmakla alakası olmadığı gibi bir şeyler okumuştum, doğru. iş görüşmelerine gittiğimde hobilerim arasında kitap okumak olduğunu söylemezdim, “voleybol oynarım” derdim, takım oyuncusu olduğumu sansınlar diye, kitap okumak yalnızlıkla alakalı olabilirdi, geçimsizlik, pisliklik ve başarısızlık, olabilir. radio dept. dinlemek?

Written by şenay izne ayrildi

12/10/2014 17:27

bırakınız anlatsınlar, diye yazmış kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

