şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

bokbayram

with 2 comments

mb

kurbanimizi kestik, sevgili kardeşlerim, poşetleyip derin dondurucuya koyduk. kurbandan artan kemikleri, işkembeleri çöpe attık. belediyemiz çalışıyor, otobüsler indirimli, bugün otobüse arka kapıdan binip avm ye gittik, öyle güzel dolaştık ki, Lc waikiki diye bi mağazaya gittik, cem yılmaz çok komik. bok.

Written by şenay izne ayrildi

05/10/2014 18:30

yeni kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bayramın ilk günü mahallede divane gibi dolaştım, yer yer et kokusu aldım. Birileri kesti arka bahçelerinde hayvan, çok eminim. Bazen sokakta karşılaştığım bir kadın var, bizim sokakta hasta bakıcılığı yapıyor, bir yandan da mantı falan yapıp satıyor. Onunla karşılaştım, o da buram buram yeni kesilmiş hayvan kokuyordu. Yetmezmiş gibi elindeki torbaları bir süre buzdolabına koyayım diye bana vermeye çalıştı, kendi dolabında yer yokmuş. Bence ilişkimiz henüz bu seviyede değil, ayrıca dolaba kurban eti sokmam. Benim de prensiplerim var.

    ferminadaza

    08/10/2014 at 13:43

  2. sadece kokusunu almış olmanız sevindirici sevgili fermina, istanbul’da bunun kat kat fazlasına maruz kaldım, baryamın ikinci günü kendimi ankara’ya attım. burası daha ferah.

    şenay izne ayrildi

    08/10/2014 at 16:15


Bir Cevap Yazın

