şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

cumartesi pipi

leave a comment »

wtf_people_posing_with_animals_8

en son ne zaman müteşekkür olmuştunuz sevgili kardeşlerim? ben dün. burada çalışanlardan biri bana üzüm getirdi, kendi bahçelerindenmiş, ben severmişmişim. teşekkürler teşekkürler, en son ne zaman bedava üzüm yemiştim, ben bilmem, en özel anılarımı çoktan unuttum.

dün akşam markete giderken iş yerinden birini mekanın birinde otururken gördüm, o da beni gördü, çağırdı, gittim. arkadaşları gelecekmişmiş de şöyle içeceklermişmiş de şuraya gideceklermişmiş de, eskiden olsa heveslenirdim de artık heveslenmiyorum, yatakta oturup “uyusam mı lan” diye düşünmek bile daha cazip geleyor. yeterince yaşamışım gibinnnn, bok pipi işte, bugün cumartesi, hava biraz güneşli.

 

Written by şenay izne ayrildi

27/09/2014 09:57

yeni kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

