şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

o oldu o

leave a comment »

mmmm

 

deerhunter’ın sevgili solisti bradford fox, morrissey nefretinden “morrissey yüzünden kürk giyeceğim nerdeyse” demişti, onun hayvan severliğine bile katlanamayarak. ben de servisteki gerzek yüzünden izmir’lileri üzmek istiyorum, gerzeğin elinde izmir’li olmaktan başka bir şey yok gibi, izmirliliği övüp, “şimdi izmir’in  bir semtinde olup bir şeyler yapmaya” heveslenip ankara’yı kötülemesi yüzünden….allahım neden bunlarla uğraşıyorum, çünkü başka uğraşacak bir şeyimin olmaması.

ankara’nın kirli suyundan herkes hasta, herkes raporlu, benim de karnım ağrıyor şimdi biraz, rois et reine de, sevgili baba dışkısında kan görünce ağlıyordu, utanıyordu, 10 gün sonra da ölüyordu. her şey bana bir şeyi anımsatıyor.

evde filtre kahve yapmaya çalışıyorum, berbat oluyor, kahve şeysi işe yaramıyor. yemekler tatsız oluyor, temizlik temiz olmuyor, havalar erken kararıyor.

Written by şenay izne ayrildi

15/09/2014 17:13

bırakınız anlatsınlar, bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

