şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

o oldu, bu

leave a comment »

IMG_20140904_184608

en yakın arkadaşımı takip edeceğim diye instagram‘a üye oldum sevgili  sevenler, beğenmek, paylaşmak nasıl da anlam değiştirdi. ben de yukardakini çekip paylaştım, kaldırımın amına koyanlar, “bu insancıklar nerede yürüsün”*.

ülke ne biçim be sevgili vatandaşlar, haberlere yıllardır bakmıyorum, ama boktan şeyler olduğunu gene de biliyorum, insanların estetik paylaşımlarını beğeniyorum, boktanlığı bilmeyeyim diye, zaman geçsin diye, çok saçma.

canım sıkılıyor, ana babayı bırak doktora bile anlatılamayacak hastalıklardan muzdaribim, internetten okursam iyice delireceğim diye, ne olduğumu da bilemeden, kendi kendime iyileşmeyi bekleyorum, pek umudum yok, semptomları sayıyorum. w. komik bir sebebten öleceğini düşünürdü, tırnak batmasından mesela, kanser olamayacak kadar na-cool du çünkü.

tatil güzeldi ama be sevgili yazlıkçılar, tatilde hep lorde dinledim, ergen ergen, şimdi tatili hatırlamak için gene dinleyorum, biraz iyi geliyor, çünkü o dokuz gün şöyle iyiydi böyle güzeldi. yabancı olmanın tadını ankara’da alamazsınız.

böyle işte, yaz bitsin, kedi alsam mı, hastalanırsam kediyi kim sular.

Written by şenay izne ayrildi

04/09/2014 16:46

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

