şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

pislik olmak, olabilmek

leave a comment »

tumblr_n8502pFrCR1sap1n1o2_500

iş dünyası kurtlar sofrası sevgili kardeşlerim, güzele, iyiye olan inanışımı parçalıyorum, yeni yollar deniyorum. zekamla, becerilerimle, sevecenliğimle yapamadığımı pislikliğimle yapmaya çalışıyorum, iş yerinde ayıp olmazmış, pisliğim ben. gün boyu, raporu dördüncü kere kafama fırlatan müdürümün ardında dolanıyorum, “kakanızı yaptınız mı semih bey” diyorum ona “göbeğiniz terlemiştir, üfliyim mi semih bey” diyorum, kızı iyi bir okul kazansın diye dua ediyorum, kendisi odtü hayranı, “sizin döneminizde odtü ne güzelmiştir değil mi semih abiii” çekiyorum. pisliğim ben, pislikliğime bakıyor. azıcık bir merhamet, “göstersem mi” diye düşünüyor.

Written by şenay izne ayrildi

08/07/2014 20:11

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

