şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

otobüslük

leave a comment »

n

istanbul’dayken ve öğrenciyken otobüslerde sefiller olurdum, ayakta ön tarafa akbil uzat, ortaya doğru ilerle, çantada öğle yemeği, ezildi. şimdi servis beni sokağın başında alıyor, sokağın sonuna bırakıyor. her gün serviste akıllı telefonlu yirmi insancıkla ben, beni bilirsiniz en arkada oturar, kulaklığımı bir saniye bile çıkartmam, çünkü ne konuştuklarını duyarsam beynim erir ve haklarında bir şeyler öğrenirsem şişerim diye, otobüs biraz güzelmiş aslında. bir kere vapurda giderkene küçüğün birine güleyordum, karşıdaki kız da güleyordu, göz göze geldik, sonra kıza silgi vermiştim, gayri ihtiyari, “yanlış yaparsın belki” deyi, o kız ne yapıyor acaba şimdi, balkonda oturup bahçe sulayan kapıcılara küfür ediyor mudur, kuraklık var ulannnn….

Written by şenay izne ayrildi

03/07/2014 17:12

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

