şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

beraber ıslandıkkkkk

with 2 comments

m

şu anda tarih yazılıyormuş gibi hissetmiyor muyuz sevgili kardeşlerim, korku dolu, hayretler ve şaşmalar tarihi, ölmez de sağ kalırsak eğer, torunlarımıza anlatacağımız  : “biz, evladım, devletin çürümüşlüğünü gördük” filan “bir zamanlar beraber ıslananların sonraları garibanlar üzerinde tepişmelerini”. tüm bu boktanlıklar içinde bir çiçek: güzide eser, dogma, türkçe’ye çevrildi, tam da ben ingilizcesini okuyorken / okuyamıyorken, bookza‘nın ve iş yerindeki boş zamanların köpeğiyim. daha çok okumalıyım sanki, daha çok ve daha çok, ama önce zihni boşaltmalı, ne bileyim işteee.

hamiş : başlık ekşi’lerden.

Written by şenay izne ayrildi

27/03/2014 18:31

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. son idefix siparişimde kuşku’sunu almıştım lars iyer’ın, uzun süredir, yer bulamadığım diğer kitaplarla beraber sehpadan bana bakıyor. hem sen söylüyorsun hem de yazarın adı beckett’la birlikte anılıyor, öyleyse hemen okumalı. elimdeki kitap yeni bitti, ona mı başlasam acaba? bu arada, senin cümleyi ben de çok sayıklıyorum şenaycığım; daha çok okumalıyım, daha çok, daha çok. ama olmuyor işte, bir türlü kurtulamadığım hastalık, zihnimi boşaltamamak, kendi hayatımdaki sıkıntılar, her türlü sıkıntılar, olaylar, olaylar, olaylar. aylardır sadece iki kitap okuyabildim (ayrıca biri -çok affedersin- bok gibiydi). neyse, önce şu öksürük bir geçsin de normal hayata dönerim belki, öksürmekten yazamadım şu kısacık yorumu. sevgiler, sarıldım.

    justineboheme

    27/03/2014 at 19:31

  2. heyy heyy, bazı anlar gerçekten okuduğumu hissediyorum. “oraya” gittiğimi “oradan” gelince fark ediyorum, anlatabiliyor muyum, internete ve gündeme battıkca bu anlar azalıyor. o yüzden evet, zihni boşaltmalı, balgamı tükürmeli, bol bol temiz hava almalı – ki dayanabilelim.
    böyle şeyler işte, delirmiyorsak katlanacağız.
    sevgiler.

    şenay izne ayrildi

    27/03/2014 at 19:40


Bir Cevap Yazın

