şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

öylemesime

leave a comment »

mn

konuşmak istiyorum, saçma sapan, havadan sudan, edebiyat olmadan. ama aynı saçmalıklar. w. sürekli hasta olmasını sisteme bağlıyordu, “bu hastalıklı sistem yüzünden” diyordu ve bu zamanlara ait olmadığını söylüyordu. w.’nin bunları konuşabileceği bir arkadaşı var en azından. frances ha’ da frances ayrılacağı erkek arkadaşı kedi alacağını söylediğinde “ama o zaman yalnız ve kedili bir erkek olacaksın” gibisinden bir şeyler söylemişti, başkalarının algısı işte, eskisi kadar olmasa da hala önemsiyorum. dün if’e gittim, konsere. ankara’ya ilk geldiğimde ankara ile ilgili kitaplar okuyordum, myspace’de ankara’lı grupları övüyordum. dünkü konseri mirage isimli stüdyo düzenlemişti, stüdyolarında kayıt yapan gruplar çaldı, toplam 8 tane grup dinledim, köşede tek başınalıktan ve türkçe rock’tan bayıldım, türkçe sözlerin olmamışlığı, en yakın arkadaşımla izleseydik çok eğlenirdik, ama kendi kendine gülmek, gülmek değil. iki tane kız “fotoğrafımızı çeker misin” dedi, çektim, birinin gözü kapalı çıktı, paylaşmadan anın tadı çıkmıyor artık. ülke iyici sarpa sardı, benim mücadeleyi övmeye halim kalmadı. iş yerinde biri kanada’ya gidemediği için askere gittiğini söylemişti, şimdi de burada çile dolduruyormuş. insanımız işte. cumartesi akşamı marketten ekmek, yumurta, mercimek ve zeytin almıştım. pazar sabahı zeytini bulamadım, bu yoklukta üç harfliler zeytinime ortak olmuşlar. zeytinsizim.

Written by şenay izne ayrildi

03/03/2014 18:26

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

