şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

kart sensin postal da….

with 5 comments

tumblr_mxg1521JdI1sn2mt8o1_500

en yakın arkadaşım sayesinde keşfettiğim ve dört elle sarıldığım post-crossing için hafta sonları yenişehir postanesine kadar yürüyorum ve bummmm posta postalıyorum. hafta içlerinde de  eve bi geliyorum “çocuğumla ve köpeğimle yaşıyorum” diyen bir alman bana iyi dileklerini sunuyor ya da “peng chau mini minnacık bir ada” diyor bir çinli ve daha nicesi. gündemden kendinizden geçiyorsanız ve el yazınızın bir kartın arkasında nasıl durduğunu bilemiyorsanız, size bir yol.

hamiş : görsel sizi de büyülüyor.

Written by şenay izne ayrildi

26/02/2014 17:33

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. çok değil birkaç gün önce ben de bunun hayalini kuruyordum. bir siteye bakıp erteledim. sayende fazla aramayacağım.

    tuulia

    01/03/2014 at 15:51

  2. aaaa sevgili tuuliaaa, hemen başlayın, çok zevkli. işten gelirken posta kutusuna bakar oldum, gelmemişse üzülmüyorum, gelmişse çıldırıyorum.

    şenay izne ayrildi

    01/03/2014 at 16:26

  3. merhaba ben de postcrossinge yeni başladım ve merak ettiğim bir şey var bazı üyeler poşet çay ya da bozuk para göndermemizi istiyorlar bunları zarfın içine koyarsak ptt sorun yaratıyor mu acaba? teşekkürler şimdiden

    ayşe

    22/03/2014 at 11:33

  4. merhaba,
    yaratmıyor bildiğim kadarıyla. normal posta yoluyla yurt içine ince kitap, dergi vs göndermişiliğim var, oradan biliyorum.
    şöyle diyorlar post crossing de : happy crossing, ben de size diyeyim.
    sevgiler.

    şenay izne ayrildi

    22/03/2014 at 11:40

  5. çok teşekkür ederim size de happy crossing :)

    ayşe

    23/03/2014 at 21:34


Bir Cevap Yazın

