şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

pipiş dertsizlik

with 2 comments

n

öylesine kitap okuduğum zamanlar var, şimdi mesela, biraz da okuduğum kitaplarla alakalı belki, uzanarak ya da serviste ya da tarhanayı karıştırırken okuduğum kitaplar işte, maksat oyalanmak. iki hafta önce dostoyevski’nin “cinler”‘ini okudum, ama öylesine, kitap hakkında yazılanları okuyunca da sanki başka bir kitap okumuşum gibin. şu anda da celine’in “gecenin sonuna yolculuk”unu okuyorum ama aklım başka yerlerde; akşam yemeği, banyo, müddei, iddia, sex, kaltak kız….kendimi veremiyorum, kendimi bir şey sanıyorum. mallık.

burada en seksi on sanatsal çalışma var, ufkumun genişlemesini seviyorum.

Written by şenay izne ayrildi

12/02/2014 18:48

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. cinler’i öylesine okumak :) o kitap on küsür yıldır kütüphanemde durur da başlamaya cesaret edemem ben, sen böyle yazınca bana güç vermiş oldun, tarhana karıştırırken cinler okumaya başlasam :) çok tatlısın kızıııııım :)

    yazdigimlaoldugu

    16/02/2014 at 13:32

  2. evet evet, resmen öylesine okudum, kafam başka başka yerlerde çünkü, biraz haksızlık ettim galiba.
    bu arada bir yanlışlığı düzelteyim, kız değilim, hoohoo.

    şenay izne ayrildi

    16/02/2014 at 14:18


Bir Cevap Yazın

