şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

dstyvski

leave a comment »

n

genel müdür yardımcımız geceyi çarmıha germiyor, simit yiyor. parmağını emip masa üstüne düşmüş susamlara banıyor, parmağını ağzına götürüyor, aklımı kaçıracağım, “senden başlayalım” diyor bana, adımı bilmiyor, susamlarına hayran. onu şok etmek istiyorum birden, adımı bilsin, unutmasın ve şok olsun. ne biliyim, kitap okuyan, şiir seven, konuşmayan, konuşulmayan biri olduğumu bilsin istiyorum. derken ama başlıyorum: “2013 yılında bıkbıkbıkk, 2014 yılı hedef bıkbıkbıkk…..”. günlük hayata katlanıyorum, daha ne olsun.

Written by şenay izne ayrildi

07/02/2014 18:59

bırakınız anlatsınlar, bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

