şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

öğleden sonra günümün zavall

with 4 comments

tumblr_mtn4e247XI1rx79a8o1_400

işlerimiz kesat sevgili kardeşlerim, oturuyoruz, ben çaktırmadan joseph i okuyorum. bugün öğleden sonra izin aldım, joseph, aylaklığından utanıyordu, suçluluk duyuyordu, çocukluğundan kalma bir şey. işten çıkınca bankaya, ptt ye ve bim e gittim, halıcıya girip halı fiyatlarını sordum, bana 370 olurmuş, eve geldim, bir heves yerleri sildim, balkonda halı silkeledim. güzel bir kitap olursa ve cesaretimi toplayabilirsem okuma grubuna katılacağımım. taylan’ın dans kursuna gitmesi gibi, mine’nin yemek kursuna gitmesi gibi.

Written by şenay izne ayrildi

27/01/2014 17:13

bırakınız anlatsınlar, bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. o zaman bir kitap önerir misin lütfen bana? yani hangi kitap olsa okuma grubu’na katılırdın söyle bakalım :)

    yazdigimlaoldugu

    02/02/2014 at 15:50

  2. hiç düşünmeden saul bellow : boşlukta sallanan adam ve lars iyer : kuşku. hem okuması hem de konuşması çok çok zevkli olacaktır. ikisini de iki kere okudum, üçüncü kere de okurum.

    şenay izne ayrildi

    02/02/2014 at 17:10

  3. hem de iki kitap önerisi! çok teşekkür ederim :)

    yazdigimlaoldugu

    02/02/2014 at 21:00

  4. umarım beğenirsiniz ve arkadaşlarınıza benden bahsedersiniz :)

    şenay izne ayrildi

    03/02/2014 at 17:15


Bir Cevap Yazın

