şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

b liler

leave a comment »

t3

“kibar ve iyi niyetli olmak göt ister”, şarkılarda yaşıyorum, yaşayamıyorum. esnaf abi, yere çöb attı, “abi bunu niye buraya attın yaa” dedim, sevimli ve kaybedecek bir şeyi yok, dünya berbat,  “nereye atayım” dedi, fakir ve dünyası küçük, “bak burda çöb kutusu var” dedim “tamam atarız” dedi, nah atarsınız, başka ankara mı var ayol köylü. oradan sonra da mekanın önünde, saydım 12 taşak, sigara içiyorlar, kaldırımı kabıyorlar. suratlarına baktım bi iki tanesinin, yanlarına gelince durdum, “şöyle geçelim” dedi bir taşak, o geçti, diğerleri geçmedi, aralarından sürtündüm, arkadaşlıklarınız batsın. gündemden geberiyordum ve yabacak bir şeyim yok, kendimi insanlığa adadım, sonu ne olur bilmiyorum ama insanlığa insanlığı öğreteceğim, öyle ya da böyle, kaçmayın bee.

Written by şenay izne ayrildi

21/01/2014 19:03

bırakınız anlatsınlar, bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

