şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

bana macera

with 2 comments

m

beni verem eden karşı dairedeki hacetepeli gerzek kızların evine hırsız girdi. yazık, işten eve geliyorum, kapıları açık, zile basıyorum, yöneticiyiz eşek değiliz, evde kimse yok. ev sahibini arıyorum, geliyor, bakıyoruz ki, kapılar zorlanmış, kutular yere saçılmış, hanfendiler daha ortada yok. 155 i aradılar, ben içeri girdim, uzanıp düşünüyorum, neyimiz var, neyimizi çalacaklar, evimizde güvende değiliz, gelip de boğazımı kesebilirler, kitapları dağıtabilir, doğalgazı yakabilir, office’i izleyebilirler. blog a girerler.

Written by şenay izne ayrildi

13/01/2014 18:19

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Öff öğrenci evine giren hırsız da ne ezik hırsız. Gelip de boğazımı kesebilirler, kitaplarıma işeyebilirler, downloadlarımı durdurabilirler, birikmiş ütüleri yapmayabilirler. Kombiyi köklerlerse ben zaten evi toptan kundaklar çıkarım, gaza verdiğimiz parayla 3 çocuk okuturum, allah belalarını versin.

    ferminadaza

    14/01/2014 at 10:03

  2. evet, zaten bi şey bulamamış, bir kaç parça takı, aralık ayı aidatlarını da neden yatırmadıkları şimdi anlaşılıyor. eylül ayından bugüne 120 tl lik gaz yakmışım, bununla övünebiliyorum. hoohoo.

    senayizneayrildi

    14/01/2014 at 17:01


Bir Cevap Yazın

