şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

konuşma

with 2 comments

konuşmak istiyorum, havadan sudan, apır sapır. dün siz eylemlerdeyken ve gençlerbirliği maçını izlerken ben şirket yemeğindeydim. müdür tehditlerine alışığım, müdür zoruyla eğlendiriliyorum, ayakta, en dipte durup çiftleri izliyorum, güzel giyinişler, kadehler boşalıyor, kadehler diyorum, boşalıyor. eve dönüyorum.

emine erdoğan’ı sevebileceğinizi düşünür müydünüz? başbakanımız konuşunca arkasında kafasını sallıyor ya, bana sempatik geliyor. beyi en doğrusunu biliyor ve onunla gurur duyuşu, mesaj veriyorum : kadınlar için biçilen rol bu işte, o da oynuyor.

tezgahtar adam bana kartını verdi, evcimen birisine benziyormuşum ve eğer dışarı çıkmak istersem arkadaşlarının mekanında canlı müzik yapıyorlarmış, istersem izlemeye gelebilirmişim. fettah can çalıyor musunuz dedim, demedim.

Imageevet, keremcem berbat……

kemal kılıçdaroğlu’ndan çok iyi ikinci veya üçüncü veya beşinci adam olabilir, ama birinci adam, yok, olamaz. birisi ona iş versin, o “kurallar, tüzük, yönetmelik vs” diye ortalarda dolanır ve işi yapar, dürüstlüğünden de şüphe etmezsiniz. selahattin demirtaş konuşuyor, sıralıyor, takk takk, dinleyebiliyorsun. kafanda soru işaretleri, haklı olabilir diyebiliyorsun. ama kılıçdaroğlu söylediklerinin etkisine inanamıyor gibi.

Written by şenay izne ayrildi

28/12/2013 18:28

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben de bir süredir Emine Erdoğan’a bakıyorum, en son bir mitingde kafa sallamakla kalmadı bir de ağladı usul usul. Yapı meselesi herhalde, ben hep tek gözümü kısıp dinliyorum konuşanı, babam da olsa kocam da. Özellikle de kocamı, görücü usulü evlenmedik ama çok çabuk evlendik, aptal falansa yol yakınken döneyim diye :)
    Ne eylemdeydim ne maçta. 3 tane şemsiyeli kokteyl içtim. Elimde şemsiyeyle toma aramaya çıktım, kimse yoktu Kennedy’de, geri döndüm oturduğumuz yere, Kızılay’a gidelim mi derken Kızılay’dakiler Kolej’e doğru kaçmaya başladı. Isıtma sisteminden kafamın sağ tarafı yandı, ayaklarım dondu, kös kös eve gelip kahve içtim. Sen kartvizit alırken ben de bunları yaptım.

    ferminadaza

    29/12/2013 at 10:41

  2. ahh pazar sabahı blog okuyorsunuz, buna sevinebiliyorum.

    senayizneayrildi

    29/12/2013 at 11:04


Bir Cevap Yazın

