şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

na-gündem liste

with 8 comments

heyy, okuldayken sene sonlarında liste yaptınız mı, “en sivilceli, en şişko, en yedek oyuncu….” seçildiniz mi? 2013 yılı en sevdiğim müzikler listemi takdimimdir, albümlerin 2013 yılında çıkması kriter değildir. hepinizi çok seviyorum.

nj2

şarkı listesi.

10 numarada norah jones, “little broken hearts” , yakın zamanda da yazdım, danger mouse dokunuşuyla beklentilerin ağzına sıçan bir albüm. çok iyi.

sg

sarışın zenci, olmaz demeyin.

9 numarada santigold var, son kasedinin ilk şarkısı go! ‘yu dinleyin, fren sesi, çarpışmalar ve zıpkın gibi bir serzeniş, gerisi sizinle onun arasında.

tn

tennis le beraber yaşamayı istemek. bahçeyi sulamak, köpeği gezdirmek, dünden kalma yemeği ısıtmak.

8 numarada tennis. young and old’da, dream pop, beach pop, karı – koca bazı durumlara uygun şarkılar söylediler, dilimize takıldı, hak verdik ama özdeşleşemedik, özdeşleşmek isteyen kim?

veils2

the veils

7 numarada the veils’in ilk albümü the run away found’u var. en yakın arkadaşım sayesinde kendilerini keşfettim ve dinledim. ilk albümün sıcaklığı ile iyi çocuklar.

msp

onları biraz da böyle hatırlayın.

6 numarada manic street preachers, son albümleri rewind the film. tam da kendilerinden beklenen bir albüm ile dönüş yapmışlardı. yaşlarını almış, çoluk çocuğa karışmış ve geçmişlerini özlüyorlar, memleketlerindeki yaşamı seviyorlar. artık aşktan, ayrılıktan bahsedecek değiller ya onlara yaşlılığı yakıştıramıyorum ama yakıştırıyorum.

organ

bu kızları dostları alışverişte görmez, sincap severken görer.

5 numarada sevgili kızlar, çoktan dağıldılar, the organ. çok söylendi, hep söylendi, bir kez daha söylensin, kendileri yaşayan the smiths idi, modern ve sahici. şimdi efsaneler.

p

hipster ya da değil.

4 numara bizim passenger. 21. yüzyılda 30 lu yaşlardaki insan hissiyatını çok da şairane olmadan anlatan ve müziği gerçekten seven bir adam, kendisini yaz aylarında dinleyebilmiştim, kış aylarında da dinleyebiliyorum.

jt

ben de kendi başıma oturuyorum ama onunki başka oluyor.

3 numara justin timberlake. 2010 lu yılların ikonu. ilk albümünde 3 numara saç, kirli sakal ve takım elbise ile aşk şarkıları söylerken 2013 yılında, sadece geriye taranmış parlak saçları ve sıfatıyla değil müziği ile de kendini sevdirebildi. 5 – 8 dakikalık dolu dolu şarkıları ile 750 tl lik konser bileti satabiliyor, alabilene aşk olsun.

fa

muhabbet ve seks arasında bir şey (sekse daha yakın).

2 numara fiona apple. the idler… çevir çevir dinle, bu kadın kafadan kontak, her şeyi kendisine mesele ediyor.

yg2köpek ne güzel.

1 numara young the giant. “eğer oralarda su varsa, sen o suda boğulacaksın” gibisinden şeyler söylediler, kendilerini sevdim, çok klişeeeeee.

Written by şenay izne ayrildi

22/12/2013 12:40

musika kategorisinde yayınlandı

8 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ne okuldayken ne askerdeyken ne de işyerindeyken yaptım böyle bir liste. madem öyle buyrun listem. belki başkaları da katılır haberimiz olur bazı güzel şarkılardan. -not sıralama ne alfabetik ne beğeni sırasına göre kafama göre tabi ki 2013 ile sınırsız takıldım-

    1-tom odell-another love
    2-the imaniged village-space girl
    3-imany-slow down
    4-caro emerald-paris
    5-ayo – without you
    6-amy winehouse- you know ı am no good
    7-zaz-la lune
    8-robbie williams-go gentle
    9-chris montez-spooky
    10-shivaree-goodnight moon

    deli emin

    22/12/2013 at 13:21

  2. heyyy, yeni yıldan ne istediğim sorulursa eğer yeni okuyucu derdim ya dememe gerek kalmadı, hoohoo, yeni okuyucu. tom odell i dinlemişliğim var, nme nin kendisine 10 üzerinden 0 vermesine üzülmüştüm, ama 5. dinleyişten sonra sıkılabiliyorsun gibi. 4 – 6 – 7 ve 8 i biliyorum, geri kalanlara şans vereceğimim….,

    senayizneayrildi

    22/12/2013 at 15:00

  3. o vakit bir güzellik yapayım. gerçi şimdi karar verdim. favorim 2 numero. başka bir şey var o grupta , şarkıda,müzikte.ama ne olduğunu çözemedim!

    deli emin

    22/12/2013 at 16:19

  4. ehheheheh the veils kontenjandan girmiş listeye :) santigold’u ben de çok dinledim bu sene, manic street preachers bu evde zaten allah muamelesi görüyor. tennis ve young the giant’a bakıcam şimdi, onları bilmiyorum.
    space girl’ü açtım ben da, deli emin bey’fendinin listesini de elden geçireceğim.
    okuldayken listeler yapmadı kimse ama bir ara yerimden kalkıp tahtaya yürürken “dırşşş dırşşş” diye ayak sesi efekti yapar, arkamdan dinozor derlerdi. sonra bir anda zayıfladım, bu sefer de başkaları “aiyyy uyunşturucu kullanıyoamuaş” demeye başladı. kimseyi memnun edemediğim gibi kendim de hiç memnun kalamadım okuldan.

    ferminadaza

    23/12/2013 at 08:33

  5. kontenjandan girdi, 7 numaraya kadar yükseldi. peki ama manic lerden rahatsız mısınız ve young the giant ı severseniz suçluluk duyar mısınız acaba, ne biçim işler bunlar.
    ben de okuldan memnun kalamadım ama bu kimsenin suçu değil ama benim (ingilizceden çevirdim),
    size sevgiler, kudi ye saygılar.

    senayizneayrildi

    23/12/2013 at 18:20

  6. Manic’lerin çok hastasıyım, önüme boş kağıt koysalar imzalarım, öyle bir inançla seviyorum. Young the Giant da güzelmiş, hayatta da suçluluk duymam :)
    Annem Kudi’yi terketti galiba ya, dün geldi, kahve içip gitti, almadı çocuğu giderken. Şüpheler içindeyim.
    Okul da benden memnun kalmadı hiç, ilişkisine emek veren kızlardan olamadım bir türlü ahhahaha :D

    ferminadaza

    29/12/2013 at 10:51

  7. […] 2013 yılında kendileriyle aynı eve çıkmak istediğim tennis, son albümleri “ritual in repeat”de büyümüşler gibi. artık 3 ay boyunca tekne ile okyanusta gezinme hayalleri kurmuyorlar ya da başka şeyler işte. bulduğunu sanarken birden kaybedersin. […]


Bir Cevap Yazın

