şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

office hayatım

leave a comment »

offf

her şeyin yolunda olduğu bir zaman olsaydı, ne bileyim şu anda ailemle, sevdiklerimle güle oynaya kahvaltı ediyor olsaydım mesela ya da daha evrensel bir şeyler, işe yaradığım, tatmin olduğum ve tatmin ettiğim bir zaman olsaydı işte, office’i gene bu kadar çok severdim. 7 sezonu üç kere izledim, altını çizdiğim bir sürü an’dan klasörler oluşturdum, masaüstleri yaptım, kendi kendime konuştum. office bu hayatı çekilir kılıyor.

Written by şenay izne ayrildi

14/12/2013 08:23

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

