şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

memuriyet memur

leave a comment »

Image

“haram olsun aldığınız para” dedi bankodaki adam, küçücük delikten iletişim kurmaya çalıştı. bugün işe gitmedim, ulucanlar ssk ya gittim, 3. kata çıktım, fotokopi çektim, kağıtları şefe imzalattım, adımın okunmasını bekledim, 1,5 saat. devlet dairelerinin zevksizliği, memurların nasıl denir, bambaşka insanlar olabilmesi. bir tanesi mesela, yaşlıcana, hırkası ayakkabıları gözlüğü konuşmaları, yani bu kadıncağızı ben ekmek alırken, ütü ütülerken, veli toplantısındayken düşünemiyorum. oraya özgüymüş gibi, kağıtları dolaştıran, çekmecesinde simit saklayan, ketılda su kaynatan bir varlık işte. çok marjinal. akşam haberlerde 2014 zam oranını ve memur-sen’i protesto eden memur haberleri vardı. memurlar sivillerden destek beklemesin.

Written by şenay izne ayrildi

04/12/2013 18:09

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

