şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

içimizdeki norveçli ya da küçükken ben de sarışınmışımmmmm

with 2 comments

Image

ben okuldan yeni mezun olmuşkene, iş görüşmelerine sevgiyle giderken, ahh o saçların taranışları, iki dirhem bir çekirdek giyinişler, terleyişler, çoğu işe yaramazdı, mülakatın birinde yeni mezun olan bana nasıl bir kariyer istediğimi sormuşlardı da ben de “karar alma süreçlerinde etkin olmak istiyorum” demiştim, bilinçaltı bir yılan. daha bunu derken bile en yakın arkadaşlarımla bir çay bahçesinde oturup bu söylediklerime güleceğimizi biliyordum. şimdi sizlerle gülüyorum. ben nasıl ki o zaman ne istediğimi bilmiyorsam ve kendim bile kendime inanmıyorsam faruk demir’de aynı öyle geliyor bana. sığınacağı tek şeyi bir yerlerden ezberlediği ve işe yarayacağını düşündüğü sarı saçlısı, mavi gözlüsü, gibi gibi. bize somut şeylerle gel faruk, dürüst ol.

Written by şenay izne ayrildi

30/11/2013 13:11

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Faruk demir’in büyükçe bir posterini iki apartman arası sokağa astılar, herhalde bürosu buralarda bir yerde.
    Doğru dürüst bir aday göstermezlerse alacakları şeyi şu anda ekrana doğru gösteriyorum, bekliyorum kapıya da gelsinler de böyle görsel destekli onlara da söyleyeyim diye.

    ferminadaza

    30/11/2013 at 13:40

  2. birazcık samimi olsunlar yaa. güvenlik caddesine de her mahalleye kreş açacağız bilmem ne diye afişler asmışlar. inanmıyoruz lagnnn, inanmıyoruz. peki ne deseler inanırız acaba, bilemiyorum…..

    senayizneayrildi

    30/11/2013 at 13:52


Bir Cevap Yazın

