şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

günümün tanıklık

leave a comment »

20131124_133408

kadıköy’de kürtlerin görünürlüğü. rojava’ya destek eyleminde pkk, bdp, hdp bayrakları, apo posterleri ile zılgıtlar, kürtçeler. şehit düşen mehmetçiklere, askerlik sonrası travma yaşayanlara üzülüyorsak köyleri yakılan, çocukları yok yere ölen köylülere de üzülebilirdik. bugün, rıhtımdaki çay bahçesinde otururken kürtlerdeki zafer havasını sevdim, türklerin savaşın bitmesine sevinmesini istedim, kürtlerin muhalefetinin devam etmesini istedim, resimdeki pankart indirilince camların kırılmasını sonra pankartın tekrar asılmasını izledim, buraya yazacağım şeyleri düşündüm.

hamiş : “zafer” ve “savaşın bitmesi” doğru kelime olmayabilir, bilemedim.

hamiş 2 : yazıyı ikinci kez yazışım, ilki yazıldıktan 20 dakika sonra yok oldu, anlayamadım.

Written by şenay izne ayrildi

24/11/2013 19:26

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

