şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

düşkün

leave a comment »

tumblr_mnygxw9ppC1s8uayyo1_500

heyy en son ne zaman düştünüz? ben dün. tebessüm şehri pursaklar’da. oraya nasıl gittim, neden gittim? otobanın kenarı, havanın kararması, üstümün inceliği, son 45 dakika. taksiye el ettim, başka çare yok. taksiye koşarken kaldırımda paaattt yere düştüm, beş saniye, yerde düşüşümü düşündüm. kasığım ve bileğim, üstüm ıslandı biraz. “bi şey olmadı” dedim taksiciye, 18 tl bayıldım.

hamiş : pursaklar şehir değil, ilçe, neden şehir? ve neden tebessüm? ankara’nın bilinmezliği.

Written by şenay izne ayrildi

23/11/2013 10:41

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

