şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

geçmişe oyculuk

leave a comment »

Norah-Jones-608x394

çok değil iki ay önce bana norah jones’u sorsaydınız “piyanosunun arkasında bık bıkk kafayı bi şeylere takmış kız değil mi o?” derdim. şimdi ise bana ilker’le eve dönerken ekler alışımızı hatırlatıyor, sıcak havalarda gölgede yürüyüşler, marketleri dolaşmalarımız ve gece gezmeleri. o artık evli, eşiyle galatasaray’ın maçlarına gidiyor, ona servisteki gerzekten bahsedemem, hacettepeli gerzek kızlardan ve iş yerindeki gerzeklerden de. travelin’ on‘u dinleyince, bana bunları hatırlatıyor norah jones, “olanlara inanamıyorum”u….

Written by şenay izne ayrildi

15/11/2013 18:17

musika kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

