şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

gün x-iii

with 4 comments

Image

jonathan franzen’in özgürlük ve düzeltmeler kitaplarını okurken kendimden geçmiştim, balkondaydim, uzaklara gitmiştim. türkçe’ye çevrilmeyen bu kitabı görünce tereddüt ettim, ama aldım (9). schultheiss birası, sevgili kardeşlerim, bebek gibi (1.7).

Written by şenay izne ayrildi

27/09/2013 21:13

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. İkinci kez okudugun kitap hangisiydi senay? bir de ne çok canım çekti bebek gibi biradan içmeyi, tüm bira çeşitlerini tatmak istiyorum. Of, bir de şu torbalı denen yerden kurtulsam.;/

    justine

    28/09/2013 at 07:42

  2. WordPress sifremi unutmuşum, beşinci ya da altıncı denemede kabul etti, fakat ben en son yazdığım şifreyi yine unuttum. Ayrica, android midir nedir hiç alışamadım bu zamazingolara. (az önce iki kere “bir de” demişim.⊙~⊙) hmmm, güzel şekiller yapılıyor ama.;)

    justine

    28/09/2013 at 07:47

  3. “kuşku” sevgili justine, Lars Iyer abinin. sormanıza bilseniz, nasıl sevindim. okursanız, konuşuruz. Lars mısın yoksa W. misin deriz, “düşünce” ile neyi kast ediyorlar, gerçekten başarısızlar mı ve ne zaman bu hale geldiler ve de rutubet ne? çok güzel bir kitap.
    bira hem ucuz hem de içimi kolay, hem de güzeldi, 2,5 euro ya şarap vardı, ne acayip.
    torbalı mevzuuna uzak kaldım, hemen açığı kapatacağımım.
    son olarak android vazgeçilmezim oldu (12 taksit), arçelik laptop resmen öldü, açılmıyor ve de kapanmıyor bilem.
    sevgiler…

    şenay izne ayrıldı

    28/09/2013 at 20:50

  4. Bi götlük yer açabilsen keşke ben de gelsem oralara:((( Bilet kaçyüz yuroydu?

    gasilhane

    30/09/2013 at 20:49


Bir Cevap Yazın

