şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

amımız donabilir

leave a comment »

rsm

sakallı bakan eylül de zam yok dedi de kendisine neden güvenelim, geçen sene zamdan bir gün önce 300 tl lik gaz alabilmiş biriydim. bugün iş çıkışı gaz almaya gittim, ay başıydı, cebimde 200 tl vardı, metroda hava delişmen sıcak. fakat o da ne, gişedeki bebe maksimum 110 tl lik satış yapabileceğini söyledi, dudaklarımı yalandım. “yarın da gelirim o zaman” dedim, ona yalandığımı sandı, “ekim de gel” dedi, aylık kotamı dolduruyormuşum. bu kış bana gelirseniz sıkı giyinin, üşüyebilirsiniz. devletimizin tuzu kuru, kendini uyanık sanıyor, gazını stoklatmıyor.

Written by şenay izne ayrildi

03/09/2013 18:47

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

