şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

düzenini siksinler

with 2 comments

gençken aldılar canlarını, genç olarak öldüler*, bugün anmaları vardı. biz bayram tatili planları yapalım, onlar acılarını evlerinde yaşayacaklar, iki oda bir salon, dolaplar, mutfak, kat kat yorganlar içinde gözyaşı. kendi kendilerine her gün.

*:apartma.

Written by şenay izne ayrildi

26/07/2013 18:29

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. benbu habere ilgli yorum yazmmam sapık sapık insanlar niye beni başka biriyle karıştırdınız alayamıyorum derdiinizne asıl siz saçma sapan sorular sormayın ben gerliyorum siz kimsniz de bana sorular soruyorsun istemiyorum ben gidin ne saçmalıyorsunuz orda saçmalalayın

    tugçe

    24/08/2013 at 18:36

  2. ya gidin işineze be sizinlemi uraşacam

    tugçe

    24/08/2013 at 18:38


Bir Cevap Yazın

