şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

pipiş gibi şarkılar

with 2 comments

mnj

gündem böyleyken bahsedilmese de olur da şarkıcı sıla’nın “aslan gibi” ve mustafa ceceli’nin “sevgilim” isimli şarkılarının kliplerini izlemediyseniz lütfen izlemeyin. ben izledim, ikisinde de yüreğim darlandı, tefekküre daldım, peygamber efendimiziz “bir dakika tefekkür, yetmiş yıl ibadetten hayırlıdır” buyurmuşmuştu da sayelerinde cennettin %30 unu garantiledim. iki klipte de arkadaş ortamları oluşturulmuş, bi eğlenme bi paylaşma bi birbirini anlama halleri, ama samimiyetsiz ve çiğ, kameranın kendilerini çektiğini fark eden düğün ahalisinin gerginliği. ben mi çok yalnız kaldım yoksa biraradalıklar biçim mi değiştirdi? hele mustafa ceceli, ahh be ceceli, o patates suratını ve o tuhaf soyadını.

hamiş : kimse mükemmel değil tabi.

Written by şenay izne ayrildi

20/07/2013 16:19

bırakınız anlatsınlar, musika kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ceceli çok mutant bi insan ya; şişman gibi ama aynı zamanda formda gibi. Genç adam gibi ama aynı zamanda ortayaşlı gibi. Kısa boylu gibi ama aynı zamanda yok ya ortalama gibi. Adam varoluşunu bile ORTADA bi yerlerde tamamlamış. Bi de Sıla’nın yanağını KONTÜR anlamında kahve pudra sürmesi nedir.

    Gasilhane

    20/07/2013 at 16:43

  2. ceceli’den şöyle bir güzelleme : https://twitter.com/yilmaz_hacer/status/357415622046519296/photo/1
    böyle şeylerden haberdar olmak istemiyorum, bu insanlar hakkında konuşmak da istemiyorum, elime, belime, dilime hakim olmak istiyorum, ama olaylar, olaylar, olaylar….


Bir Cevap Yazın

