şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

beni de yedirtmeyin

with 7 comments

jjjj

sabah servisi kaçırdım, yedi buçukta uyanışım, delişmen rüyalardan, gece uykusuzluk. ben kendimi ne sanmıştım da birden, ben kim oluyordum da hayret. iş çıkışı beni görmezden geldiler, gördüm, şimdi bir yerlerde oturmuş, benden bahsediyorlardır, benim kendimi ne sanıyor oluşumdan ve kendimi onlara yakıştırmamdan, ben kim oluyordum ya, allahaşkına, ben hangi yürekli savaşçıydım, hangi nazlı, hangi dost canlısı, şişko ve alçakgönüllü? önemli olan hangisi? bunları düşünüp düşünüp uykum kaçtı, rüyalarıma girdi, sabah kalkamadım.

yaşıtlarım ülke gündemiyle meşgul, ben hala kendime acımaklarda. fuck you kendim.
Written by şenay izne ayrildi

05/07/2013 17:35

bırakınız anlatsınlar, bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. :) al benden de o kadar…

    tuulia

    05/07/2013 at 19:49

  2. İstifa et gitsin, no more servis.

    Gasilhane

    06/07/2013 at 00:31

  3. kötü bir rüya gibi geçip gidiyor hayatımız, uyanınca ne olacak acaba?

    abant doğal kaynak suyu

    06/07/2013 at 09:59

  4. heyyy heyyy, en sevdiklerim.
    biz bize benzeriz be sevgili tuulia.
    hahh, hayat mor ve ötesi şarkısı gibi değil be sevgili gasil. tuhaf gelecek ama, bu iş benim dünyadaki en büyük başarım, evet evet, doğru okudunuz.
    servise geç kalacağız ve ütüsüz kıyafetlerle, tuvaletimizi tuta tuta taksiye bineceğiz sevgili abant.
    hamiş: keşke diyorum, gerçek hayatta da yani, ne bileyim, duygulandım birden.

  5. Gerçek hayatta bunlar olmasaydı diyosun dimi, işte olmayabilir, en büyük başarın sen olmak. Benim bi arkadaşım var, amcası yatında poz vermiş, önünde 2 meze ve viski -evet kıro- ve elinde puro. Böyle bi pozu var ya, en büyük başarımız bu adama benzememek.

    Gasilhane

    08/07/2013 at 22:41

  6. fena, ama o, o mezelerle ve o puroyla o yatta mutlu olabilir. çoğu “ince şeyi” kendine dert etmiyor olabilir. bu da az başarı değil ki?

  7. O kadar kalın şeyleri farketmiyo ki, ÇOK başarılıyız end of story. Bi karısı var, 40larında, kadının yaşam koçu falan var öyle ekstrem çalışmalar yapıyo ki belini 2 santim inceltti. Hala odun gibi o ayrı. Ramazanın bu ilk gününde gıybetin dedikodunun dibindeyiz. Amen.

    Gasilhane

    09/07/2013 at 18:27


Bir Cevap Yazın

