şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

bir anı

leave a comment »

mn

eskiden ben, istanbul’da müstesna bir kafede garsonluk yapar iken, öğlenleri paket servislerine, akşamları bulaşıklara, hafta sonu brançlarda çay servislerine koşturulurkene (beleş çaycılar), biraları soğutulmuş bardaklarda servis ederdik, ben de bira şişesi dibinde kalan biraları tek bardakta toplardım, israfı sevmezdim. işte, yine böyle bir günde ufuk uras bira istemişti, ben de ona bu biralardan vermiştim. milletvekiline kıyak çekmemiştim yani, kazık atmıştım. bu böyle bilinsin. haaa bahşiş vermiş miydi, vermişti. ama o bahşişi halkımız vermişti bana (çünkü milletvekili maaşları bizim vergilerimizle ödeniyor bıdı bıdı).

Written by şenay izne ayrildi

13/06/2013 18:34

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

