şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

medet ya kürtler

with 3 comments

Image

reyhanlı saldırısından sonra selahattin demirtaş’ın “hükümetin yanındayız” demesi, ülkedeki en etkili muhalefetin çözüm süreci ile istediklerini alıp, almaya yakın olup kendi yollarına çekileceklerini düşündürtmüştü. bugün sırrı süreyya’nın taksim’de olması bir umut. kürtlerin “kaybedecek bir şeyimiz yok, makamlarınız batsın” tarzı muhalefeti gündelik hayata aksın, sebahat tuncel gene polisi tokatlasın, cuma namazları cemaatle değil sokakla kılınsın. hadi inşallah.

Written by şenay izne ayrildi

28/05/2013 19:15

yeni kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. “anarşizm” ve “devlet düşmanlığı” arasındaki farkı ayırdedemeyen, Thoreau yerine Bakunin’le beslenmiş kafası dumanlı bir nesil mi istiyorsunuz yani?

    Eti Karam Gurme

    28/05/2013 at 19:42

  2. hiii, ben o kadar bilmem ki, abim olsaydım bilirdim de ben olduğum için bilemiyorum. abim bilir ama.

  3. Ah evet benim istediğim o. Thoreau da candır tabi, saksı bitkilerime her baktığımda adını hatırlarım, naneyi koparırken en çok, çünkü en çok naneyi seviyorum, tarçını gördüğümde de aklıma Thoreau gelir -şaka değil, gerçekten, nane ve tarçın seviyorum- ama hayır, Bakunin’le falan beslenseler daha iyi olur, hayalim budur. O zaman Eti diye bi marka bile olmaz belki. Üstelik glikoz şurubu sağlığa çok zararlı.

    Gasilhane

    03/06/2013 at 00:02


Bir Cevap Yazın

