şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

gündem gündemi

leave a comment »

MCDWETO EC045

ahh sevgili kardeşlerim, ayrancı’da her şey mümkün, bugün dünden farklı, rüya gibi bir gün: apartman toplantısı benim evimde yapılır. ayten teyze, nehir teyze, filiz hanım, yüksel hanım, fatoş abla, sıtkı bey, şahin abi, nükhet hepsi hepsi geldiler, daha yeni kalktılar. demlik demlik çay demledim, hayret insanın çay tabağına da ihtiyacı olabiliyormuş, ayrancı’da bazı şeyler ön görülemiyor, kurabiye de aldım, tatlı ve tuzlu, yerleri ovaladım. onlar tartışırken çaylarını doldurdum, konuşmalar bana ilaç, dünyamı komşuların konuşmaları kurtaracak*.

hamiş : ayten teyze kolaj köşemde hep çirkin insanlar olduğunu söyledi, fatoş abla koltuklara ba-yıl-dı.

* : apartma.

Written by şenay izne ayrildi

19/05/2013 18:37

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

