şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

ithaki ye karşı savaşım

with 2 comments

şikayet

ithaki yayınlarının yalapşap bastığı ve benim 15 tl bayıldığım AŞÇI isimli kitaptaki yazım yanlışları ve anlatım bozuklukları hakkındaki serzenişim. küçük şeylere duyarlı biriyseniz bu kitaptan, bu yayınevinden uzak durun ve kimseden anlayış beklemeyin.

Written by şenay izne ayrildi

10/04/2013 16:30

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. işte gerçek bir büdütör! bu savaşımda yalnız değilsin sahip!

    tezer

    19/04/2013 at 10:40

  2. Evet yalnız, birinin üşenmeyip savaştığına sevindim, niye bilmiyorum altı çizili bırakıyorum hep onları. 2013 yılında hiç bi lise terkle tartışmaya girmeyeceğim diye hedef koydum kendime belki ondan.

    Gasilhane

    26/04/2013 at 19:55


Bir Cevap Yazın

