şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

sığlığım

with 2 comments

11mlpaz-haykoek

justin timberlake’e takım elbiseyi ve kravatı yakıştırıyorum da hayko cepkin’e aşkın ızdırabını yakıştıramıyorum. yoo yoo hiç bir şarkısını dinlemedim, sadece albüm adını ve kapağını gördüm. bir karikatüre gülemedim.

Written by şenay izne ayrildi

14/03/2013 17:44

bırakınız anlatsınlar, musika kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aşk acısı dediğimiz şey, gülünemeyen bir şakadan ibaret değil midir ki?

    Bira Bu Kapağın Altındadır

    16/03/2013 at 14:00

  2. ne söylesem büyük laf etmiş olacağım, bilmem ki.


Bir Cevap Yazın

