şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

helallik

with 10 comments

t

hımmm sevgili kardeşlerim sultanbeyli devlet hastanesinde başladığım ve haydarpaşa numune, göztepe ssk, akay, 29 mayıs ve ibni-sina da devam eden maceram ankara tıp fakültesinde perşembe günü son buluyor. bana yeşil giydirecekler, sedyeye yatırıp insanlar arasından soğuk odaya götürecekler, bekletecekler de. bilmem, dönemezsem, ben dönene kadar işte, külotlarınızı ütüleyin, çoraplarınızı dikin, anahtarlarınızı kapıda unutmayın.

Written by şenay izne ayrildi

19/02/2013 16:59

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben helal ediyorum hakkımı, varsa tabii;) Geçip bitecek hemen Şenaycığım, ben de geçtim o soğuk odalardan, bir şey olmuyor, uyuyorsun sadece. Seviyorum seni, hoşçakal.

    justineboheme

    19/02/2013 at 17:59

  2. heyyy heyyy, ne çok ortak noktamız var. geçince geleceğim, bekleyin beni.

  3. neyin var sahip? iyi şeyler düşünüyorum yeşil giyinilen soğuk yerlerle ilgili, uyumak güzel sonuçta. tüm donları, çorapları ütüleyip seni bekliyor olacağım.

    pass

    20/02/2013 at 08:54

  4. Rahmetli (babamın babası) dedem hastalıktan iniltileri dinmeksizin yatakta kıvranırken onu ziyarete giden rahmetli anneannem, yatağın yanıbaşında “ben babama doyamadım” diyie şakır şakır ağlayan halama dönüp “ah saime, ölse iyi, hiç bu şekilde yaşanır mı?” demişti de, halam ve amcam rahmetli anneanneme pis pis bakmış, annem de anneannemi “hadi anne, seni evine bırakalım” diye kolundan çekip odadan çıkarmıştı.
    kimsenin senin için “ölse iyi” dememesi dileğiyle, geçmiş olsun.

    Not: vücudumda doktorların girmediği yer kalmadı, (evet orama da soktular bir şeyler,) inan bana hepsi geçiyor. narkozdan uyanmak ise, yeniden doğum gibi bir şey. çok eğlenceli.

    Burger King

    20/02/2013 at 10:22

  5. sormayın sevgili pass, bir şeyler bir şeyler, konuşmak istemiyorum bilem. ütü ütülerken televizyon izleyin, ferzan a göz kulak olun, ben geleceğim.
    anneanneniz, eli öpülesiymiş sevgili burger, radio dept. konserine gitmiş gibi mi olacağız, bakacağız bakalım.

  6. Perşembe’ymiş bugün. Geçmiş olsun. Beklemedeyiz.

    Muhalif

    21/02/2013 at 20:42

  7. öyleyse görüşmek üzere. http://www.youtube.com/watch?v=eMvBCroKMrc

    yazdigimlaoldugu

    21/02/2013 at 20:43

  8. yazdigimlaoldugu

    21/02/2013 at 20:48

  9. Şenay, nasıl oldunuz? Buradan bildirseniz…

    Ziya Retçi

    24/02/2013 at 14:50

  10. gelebildim sevgili muhalif, fox tv izliyorum, bekletmiş gibi olmuşum.
    iki vidyoyu da göz yaşları içinde izledim sevgili yazdığımlaolduğu, billy e kızmayalım, onu anlamaya çalışalım.
    iyiceneyim sevgili ziya retçi, dikişlerim var, görseniz, siyah iplik çaprazlamasına. onlar dışında iyiyim.
    sevgililer.


Bir Cevap Yazın

