şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

film gibin

with 2 comments

h

“eğilin, polis” dedi minibüs şöförü, minibüsle halamlara gidiyordum, eğildik. böyle şeyler filmlerde olur sanıyordum, başıma geldi. hoştaştım.

Written by şenay izne ayrildi

17/02/2013 17:06

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. arkadaş olalım mı? en iyi arkadaşlar değil elbette. belki görüşürüz.

    yazdigimlaoldugu

    19/02/2013 at 11:57

  2. heyy heyyy, ne güzel teklif. onore oldum. ama ben, yani beni biraz okursanız, “büyüyü bozmaktan korkan” biri olduğumu anlarsınız. ama yine de neden olmasın yaa neden olmasın beeee…


Bir Cevap Yazın

