şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

aşşaalık aşşaaadakiler

with 2 comments

m

beni öğlen yemeklerinde yalnız gören, bütün gün somurtarak oturan gören, başı önünde çay alan gören, yapmacık gülen beni gören amirim “2013 yılında” dedi “aşağıdakilerle iyi geçinmeni bekliyorum” dedi, aşağıdakiler dedi de ben anladım kimleri. “ayva sarı, nar kırmızı haluk bey” dedim “onlar kendilerine baksınlar, bok gibiler” dedim. şaka şaka, dedim ki  “haluk bey” dedim “ben zaten karar verdim de, uygun zamanı bekliyorum” dedim. göreceğiz der gibi kafayı sağına eğdi, eyvallah. recep tayyip erdoğan 3 çocuk yapın deyince etrafındaki insanlar kıkırdıyorlar ya, hafif utangaç ve ilahiiii der gibi, 2013 senesi için amirimin göreceğini sandığı şeye kıkırdadım.

Written by şenay izne ayrildi

30/01/2013 20:21

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Seni okuyunca ben de kıkırdadım;)
    Keşke bir gün diyebilsem işyerinde ben de; ayva sarı nar kırmızı, buralar bok gibi diye, ama olmuyor işte. (biraz değiştirdim lafını, kusura bakma;p bir de iki kere “ben de” kötü durmuş. bak şimdi de üç oldu.)

    recep tayyip öyle dediğinde etrafındakilerin kıkırdaması midemi bulandırıyor, hiç komik ve sevimli gelmiyor, bunu da diyeyim ve rahatlayayım.

    Finally; yüz kere olmuştur ama, bir kere daha olsun, yazılarına bayılıyorum.

    justineboheme

    30/01/2013 at 23:12

  2. olmuyor, olmasın da işte, hep beraber yaşayıp gidelim diyeceğim, o da olmuyor yaaa.
    körlerle sağırlar, birbirini ağırlar. ben de sizin yazdıklarınızın hayranıyım. hem de çok.


Bir Cevap Yazın

