şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

edebiyat değil

with 2 comments

bir

edebiyat değil, sevgili kardeşlerim, tamamen gerçek. canım gibi sevdiğim akbank’ım, kredi için kestiği dosya masrafını tüketici haklarına yaptığım şikayet sonrası hesabıma iade etti, tamı tamına bin tl. bu gece uyumuyoruz gençler, bütün güzellikler ve içkiler benden, yürgenmaystır ve ıhlamur, the doors, skrillex ve kubat. suçluluk duymadan ve haksızlığa uğramadan.

hamiş : haziran ayında bankadan hesap dökümünü istedim, tüketici haklarına gittim ve dilekçe örneğini doldurdum, 6 ay sonra da sonuç aldım. diyeceğim o ki, mücadele filan etmedim, bir şey yaptım bile sayılmaz yani, hoohoo.

Written by şenay izne ayrildi

15/01/2013 17:23

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hadi şimdi! Ben de yazayım öyleyse bir dilekçe. Daha önce çok duydum bu dediğin işi ama bir de onunla uğraşmayayım demiştim. Öyle çok para kaptırdım ki Akbank’a, hiç ama hiç sevmiyorum kendilerini. Sen de sevme.
    Fakat, kutlayalım tabii bunu, harika bir haber!;) Bankalar hep kaybetsin, kazanan biz olalım, buna içerim ben.

    p.s.: Yarın Akbank’ın kestiği hesap işletim ücreti için dışarı çıkacağım, geri alma şansını zorlayacağım, şubeye gidip. Akbank’tan öyle nefret ediyorum, düşün artık. Yoksa kimse, para işleri filan, beni dışarı çıkarmaz, çıkaramaz.

    justineboheme

    15/01/2013 at 23:14

  2. gitmeden önce, sevgili justine, dosya masrafınızın bin tl ve üzerinde olduğuna emin olun. buradaki tüketici hakları sadece bu tutar için işlem yapıyordu. dediğim gibi hiç uğraşmıyorsunuz, sadece dilekçe örneği, o kadar.
    en kısa zamanda ıhlamur veya jürgenmaystır içmenizi dilerim.

    hamiş : bankalar, evet, bok.

    şenay izne ayrıldı

    16/01/2013 at 10:03


Bir Cevap Yazın

