şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

viyana köpeee

with 5 comments

Willkommen im Tollhaus / Welcome to the Dollhouse

yarın sınav var sevgili kardeşlerim, daha uyumadım, geçersem bana da sertifika verecekler. bugün buradan iki kişi aradı beni, anlamadıkları yerler varmış, derste hep not tuttuğum fark edilmiş demek ki, aralarda yerimde oturup oturup, okuldaymışım gibi işte, o zamanlar da sigara içmezdim: “hafta sonu arasaydınız keşke, iyice anlatırdım” diye yalandan hayıflandım, sevecenmişim gibi, sustular da ben bildiklerimi güzelcene anlattım. onlarla bozuk da olsa bir düzen kurmak istedim.

Written by şenay izne ayrildi

14/01/2013 21:41

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Şu tanımlarına durup durup bakıyorum: ” bozuk da olsa bir düzen kurmak ” ve ” sevecenmişim gibi ” Halimi anlatamazken karşıma çıkıvermelerine şaşırıyorum şu an.

  2. Numaracı;p Ne sınavıymış ki bu, geçersin umarım. Yalandan değil, sevecenlik amacı hiç değil, içtenlikle söylüyorum bunu;)

    justineboheme

    14/01/2013 at 22:36

  3. sizin beni okuyor olmanız da beni şaşırtıyor sevgili banupluie, bakıyorum öyle.
    sınavdan geldim şimdi, sevgili justine, unutmayınız ki kariyerinizde yükselmek istiyorsanız bazı sınavlardan geçmelisiniz.

  4. A hah, bilirim tabii, kariyer önemlidir. Yüz yıldır okuyup bir b.k yapamadığım için ve hâlâ başladığım yerde olduğumdan daha iyi bilirim;p Bol şans canım;)

    justineboheme

    15/01/2013 at 14:05

  5. hımm, “yapacak bir şeyim yoksa ben de kariyer yaparım” görüşündeyim, siz de başka şeyler de iyisinizdir, kariyer şart değil.


Bir Cevap Yazın

