şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

aydıngillenmek

with 6 comments

SAM_1303

en son izlediğimde birgül gözyaşları içinde kendisini böyle yetiştirdikleri için ailesine teşekkür ediyordu ve sadece mutlu olmak istiyordu. dün hasta yatağımda yatarken, su gibi programının 2012 review inde tekrar karşılaştım kendileriyle, babasına karşı çıkıyordu, onun günlük elli tl lik harçlığını küçümsüyordu : “insan severse bir kuru soğanla bile devam eder”. ben iyiyim şimdi, her şeyde bir yolundalık, bir sarışınlık görüyorum, hiç bir şeyim yok. kendime acımayı bırakmalıymışım da nasıl.

Written by şenay izne ayrildi

04/01/2013 17:22

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. ben de hastayken tanımıştım birgül ve s’yi. şimdi n’apıyorlar bilmem, ama o zaman talipleri çıldırıyor üstünü başını yırtıyorlardı bu ikisi içün. geçmiş olsundu:*

    aglea

    05/01/2013 at 10:07

  2. selman, nasıl da parlamış, tam bir aşık. ben de bilemiyorum şimdi naptıklarını, en fazla yaşıyorlardır.
    sevgiler.

  3. Ahanda bunlar ayrılmadı mıydı:)

    gasilhane

    27/01/2013 at 23:33

  4. bunu izlemeden önce ben de ayrıldılar biliyordum, şimdiki durum nedir bilmiyorum, bilmeyi istiyorum.

  5. birgül ölmüş selman yaşıyor.

    kibritcikiz

    01/05/2013 at 01:54

  6. mutlu mu acaba?


Bir Cevap Yazın

