şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

günümün

with 6 comments

SAM_1212

o hırsla öğle yemeğine gitmedim, aç aç oturdum. birilerine anlatamıyorsam yazayım ya da kendimi iyi hissettiğim zamanları hatırlayayım. tabii ki de bunları ben bulmadım, bir yerlerde okudum.

SAM_1214

evde tutmak bile istemiyorum, resmen değerli zamanımı çaldı, okurken kullandığım gün ışığına acıdım. her şey ucuzluktan aslında.

Written by şenay izne ayrildi

24/12/2012 17:35

bırakınız ergen kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben Ankara’dayım. Sen de Ankara’dasın.

    seyyarat

    26/12/2012 at 10:16

  2. evet, yani biz ankara’dayız. anlamlı bir şey bu.

  3. Ayni sehirde olan insanlar bazen gorusurler.

    seyyarat

    26/12/2012 at 18:01

  4. ben gerçekten yapamam, beni karşınızda nasıl düşünebiliyorsunuz? yani heykelin orda ya da milli kütüphanede ya da ne bileyim atakule’nin orda filan düşünebilirsiniz de başka türlüsünü ben yapamam. çok sevinçliyim yine de.

  5. Soyledigin yerleri bilmiyorum. O yuzden belki dusunebiliyorum. Aslinda karsimda seni degil de karsinda beni dusunuyorum.

    seyyarat

    26/12/2012 at 20:45

  6. ben de ilk geldiğimde o yerleri bilmiyordum, sonradan öğrendim. düşüncelerimizle başbaşayız desenize. hoohooo


Bir Cevap Yazın

