şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

hasta mı ben

with 2 comments

cerrahi, olmadı dahiliye, oradan da gastreonteoloji mi ne, aralığa kadar dolularmış. boş yere istanbul’a geliyorum, işten izin alıp, geri dönüyorum ankara’ya. devletimizin hastaneleri çok kalabalık, halkımız çok hasta, özel hastane doktorlarının niyetleri farklı gibi, “sözkonusu karaciğerse gerisi teferruat, sakın” diyor bi hemşire abla. numara alacağız, başka çare yok. beni ararsanız yarın numunede olacağız, kapılarında türkü söylemeyeceğiz, bilmiyorum bi iki mısra belki.

Written by şenay izne ayrildi

14/11/2012 15:58

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hangi Numune? Haydarpaşa’da olanında staj yapmıştım yıllar önce, lisedeyken. Çok sıkıntılı, kötü günlerdi, hâlâ da sevmem ya hastaneleri, hastanelerle ilgili hiçbir şeyi, neyse. Çok doğru demişsin; devletin hastaneleri tıka basa dolu, halk ise iyileşemiyor bir türlü. Yine de çok memnun olan, büyük bir grup halk var, hastalığı geçmeyen ama sağlık işlerinin düzeldiğini düşünen. “Allaha şükür, çok güzel, her şey iyiye gidiyor”, diyorlar. Düşünüyorum düşünüyorum, bulamıyorum bu işler niye böyle oluyor, bilmem kaç yıllık sağlık çalışanıyım, bir işimi de devlette halledemedim, ya özel doktora muayene oluyorum ya da özel hastanede ameliyat. İleride ciddi ve uzun süren bir hastalık filan gelir de bulursa beni, ne yaparım bilmem.

    Uzattım yine, çok geçmiş olsun. Sarılıyorum.

    justineboheme

    14/11/2012 at 17:39

  2. evet, sevili justine, haydarpaşa olanı ve ağzınızdan yel alsın, sadece siz değil biz de ne yaparız ciddi ve uzun süreli hastalıklarda…
    sevgililer.


Bir Cevap Yazın

