şenay izne ayrildi

şenay izne ayrildi

hafta sonu geç

with 2 comments

maç öncesi eylem, hayvan hakları ile ilgili yasaya hayır diyen az ama samimi bir kalabalık, birbirlerini tanımaları ve seslerini duyurma çabaları. bir şekilde parktan geçen insanları kendilerine dahil etmelilerdi, edemediler.

maçtan bir görüntü. bir az ama samimi kalabalık daha. bugün önce muhtara sonra da nüfus müdürlüğüne gittim, 2 yıl sonrasında ikamet kaydımı ankara’ya aldırdım. dönüş hiç yok.*

emar sonuçlarını aldıktan sonra börek ve çay. bardağı ve hafta içleri gündüzleri dışarıda olmayı sevmek.

* : kaydını geç yaptırmanın 296 tl cezası var imiş, memure hanım ekim de taşınmış gösterdi beni. devleti kandırdık.

Written by şenay izne ayrildi

05/11/2012 15:00

bırakınız anlatsınlar kategorisinde yayınlandı

2 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Parktan geçen insanlar hep ve her zaman parktan geçerler, başka bir sorumlulukları yoktur onların, geçer giderler, bir şeye dahil olmazlar, ölümüne korkar, çekinirler, vs. vs. (ben virgül ve parantezlerin insanıyım sanırım)

    Canım börek ve çay istedi. Bardak gerçekten hoşmuş, çayın rengi görünüyor, ki bu benim çay içerken dikkat ettiğim tek önemli kriter. E heh, çay içme kriterleri volume 1;p

    Lütfen yazılarına ara verme, bunalma, sıkılma, hadi tamam bunları yapmak zor, ama illaki daralacaksan bunun acısını bloğundan çıkarma Şenaycığım, öptüm;)

    A, ikâmet olayında ben de devleti kandırdım, ve pişman değilim;p

    justineboheme

    05/11/2012 at 15:37

  2. o insanları suçlayamayız ki sevgili justine.
    yağlı yağlı ve ucuz peynirden yapılma, hımmm.
    son mısra için söz veremiyorum sevgili justine.
    sevgililer.


Bir Cevap Yazın

